Největší výběr LED žárovek
Nejste přihlášen, přihlásit se
Košík

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží ?

V případě reklamace prosím přiložte ke zboží vyplněný "Reklamační formulář".
Pokud vracíte zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě přiložte vyplněný formulář "Odstoupení od kupní smlouvy".

Zboží zašlete na adresu naší provozovny:
LED21 s.r.o. - Nautica360
Stará 251
735 52 Bohumín - Záblatí

Formuláře ke stažení:

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Pokud zasíláte zboží na reklamaci Českou Poštou volte doporučený balíček případně u malých předmětů doporučené psaní (výška balíčku do 5cm).
Cena doporučeného balíčku je od 64Kč VÍCE ZDE.
Cena doporučeného psaní je od 34Kč VÍCE ZDE.
Oba typy zásilek jsou automaticky pojištěny na 680Kč.

Vyhněte se prosím službám jakými jsou balík do ruky nebo balík na poštu. Může u nich nastat problém s doručením. Zásilku neposílejte na dobírku, nebude převzata.

Jestliže řešíme reklamaci výměnou, posíláme Vám nové zboží na naše náklady. Pokud máte zájem o objednání dalších produktů, můžete této situace využít a nechat si je zaslat společně s reklamovanou položkou. Stačí nás o tomto spojení informovat v komentáři nově provedené objednávky. V případě dobírky hradíte navíc jen poplatek 45Kč.

V případě, že je cena reklamovaného zboží nižší než 200Kč a nelze zaslat nové společně s jinou objednávkou, neprobíhá reklamace výměnou, ale vrácením peněz na účet zákazníka.

 

Reklamace rozbitého nebo jinak poškozeného zboží

V případě poškozeného obalu můžete zásilku odmítnout.  Máte teké možnost zásilku převzít. Do přepravního protokolu, který Vám dá řidič k podpisu, napište "PŘEVZATO S VÝHRADOU"
Ihned po doručení zásilky si prosím zkontrolujte její obsah. V případě, že je obsah poškozený, informujte nás okamžitě emailem, ke kterému přiložte fotografie.
Nafoťte poškozené zboží a pak i celou zásilku, tak aby bylo zřejmé v čem a jak byla zabalena. Obal ani vystélku nevyhazujte !
Poškozené zboží nám nezasílejte zpět. Bude Vás kontaktovat reklamační oddělení přepravní společnosti.
Poškozenou zásilku je potřeba nahlásit nejdéle do 2 pracovních dnů. Později již nelze nárok uplatnit.