menu
Nejste přihlášen, přihlásit se
Doprava zboží
0

DOPRAVA ZBOŽÍ
Zboží zasíláme prostřednictvím kurýrní společnosti GEIS. Zboží je obvykle doručeno následující den po jeho odeslání.
O expedici budete informováni e-mailem. Součástí e-mailu je i číslo zásilky, kterou můžete dále sledovat na www.geis.cz.
Cena dopravy je uvedena v detailu každého produktu a je také zřetelně označena ještě před odesláním objednávky. Cena je tvořena základní cenou za dopravu a cenou za dobírku (v případě, že je tato zvolena).

Platba zboží bankovní převodem: konečná cena dopravy 89 Kč
Platba zboží na dobírku: konečná cena dopravy 128 Kč
Osobní odběr provozovna Bohumín nebo prodejna Ostrava: Zdarma (nelze platit platební kartou)

 

 

Reklamace rozbitého nebo jinak poškozeného zboží

V případě poškozeného obalu můžete zásilku odmítnout.  Máte teké možnost zásilku převzít. Do přepravního protokolu, který Vám dá řidič k podpisu, napište "PŘEVZATO S VÝHRADOU"
Ihned po doručení zásilky si prosím zkontrolujte její obsah. V případě, že je obsah poškozený, informujte nás okamžitě emailem, ke kterému přiložte fotografie.
Nafoťte poškozené zboží a pak i celou zásilku, tak aby bylo zřejmé v čem a jak byla zabalena. Obal ani vystélku nevyhazujte !
Poškozené zboží nám nezasílejte zpět. Bude Vás kontaktovat reklamační oddělení přepravní společnosti.
Poškozenou zásilku je potřeba nahlásit nejdéle do 2 pracovních dnů. Později již nelze nárok uplatnit.

Newsletter
Chcete dostávat info o slevách a novinkách?
Registrujte se k odběru newsletteru.